הקמת אתר אינטרנט

על חשיבות הפרסום של עסקים באינטרנט

הקמת אתר אינטרנטי לעסק שלך, האתר מעוצב באופן מרשים ואטרקטיבי, אך עדיין קיים פער בין הציפיות שלך לגבי תנועת הגולשים שתיכנס אליו לבין מה שקורה בפועל? ייתכן שפער זה הוא תוצאה של היעדר פרסום מספק של העסק שלך באינטרנט.

 

פרסום העסק באינטרנט- מה זה אומר וכיצד לעשות זאת?

אנחנו חיים בעולם שחלק נכבד מההתנהלות שלנו בו היא ווירטואלית. אנחנו מתעדכנים בשינויים שנעשים בחשבון הבנק שלנו באמצעות האינטרנט, קונים ומוכרים באינטרנט, שומרים על קשרים עם חברים מעבר לים ואפילו מתאהבים בזכות האינטרנט. סטטיסטיקות שנערכו בנושא מצביעות על כך שרק בישראל קרוב ל-5 מיליון אזרחים מחוברים לאינטרנט, וכי ליותר משני שליש מהם יש פרופיל באחת מהרשתות החברתיות.
לנוכח מציאות זו, הרי שפוטנציאל החשיפה של עסק באינטרנט הוא עצום. אם עד לפני כמה שנים הקמת אתר בלבד נחשבה כפעולה שמנכיחה את העסק ו"שמה אותו על המפה", הרי שכיום הקמת אתר מהווה רק נדבך אחד של הפעילות השיווקית של העסק באינטרנט, והיא בדרך כלל הצעד הראשון שיש לבצע עם הקמת העסק.
לצד הקמת אתר, יש לנקוט בפעולות פרסומיות של העסק באינטרנט כדי להגדיל את תנועת הגולשים הנכנסים אליו ועל מנת להרחיב את מעגל הלקוחות שלו. כפי שבעולם הלא ווירטואלי קיימים אמצעי פרסום שנועדו לשווק עסקים כמו רדיו, טלוויזיה ועיתונות, כך בעולם הווירטואלי ניתן להשתמש בשלטים אלקטרוניים, בסרטי ווידאו, בניוזלטרים, בדואר אלקטרוני ובמודעות ברשתות החברתיות על מנת לחשוף את העסק לכמה שיותר גולשים, שהם כולם כמובן קונים פוטנציאליים של המוצר שמוכר בית העסק או צרכנים ייעודיים של השירותים שהוא מציע. היתרון של פרסום באינטרנט נעוץ קודם כול ביכולת לפלח את קהל היעד שאליו יפנה המסר הפרסומי.
כך למשל, חברה המוכרת מוצרי תינוקות תוכל לפרסם בפורטל או בפורום לנשים בהריון או לאמהות טריות, ובכך לנקוט באסטרטגיה פרסומית ספציפית וממוקדת יותר. זאת בניגוד לרדיו או לטלוויזיה, שהפרסום בהם מיועד לקהל הרחב ולא מאפשר גמישות רבה כל כך בבחירת קהל המטרה שהפרסומת מיועדת אליו.

 

לתת למקצוענים לעשות את העבודה

פרסום באינטרנט בדומה למקבילו בעולם הלא ווירטואלי הוא מקצוע של ממש, ועל כן המעוניינים לפתוח בקמפיין פרסומי באינטרנט- ראוי שיפנו לחברה העוסקת בתחום. חברה המתמחה בפרסום עסקים באינטרנט תדע לאפיין את קהל המטרה, לאתר לקוחות פוטנציאליים, לבחור אסטרטגיה ולדעת באילו אפיקים פרסומיים כדאי להשקיע. בהקשר זה כדאי לציין, כי אלו שנמצאים בתחילת דרכם העסקית ורוצים לחסוך את כאב הראש הכרוך בחיפוש אחרי נותני שירות שונים יוכלו למצוא חברה אחת שנותנת את כול השירותים האינטרנטיים הדרושים לעסק שנמצא בשלב הקמה. הקמת אתר ועיצובו, ניהול האתר, פרסום העסק ושיווקו באינטרנט- קיימות חברות שמציעות שירות בסגנון "כמה ציפורים במכה", מה שיכול לחסוך לכל בעל עסק זמן ואנרגיה בחיפוש אחר כמה חברות שונות שיבצעו כל אחת מהן פרויקט אחד בלבד.


Print

חזור

כניסה לדוא"ל

כניסה למערכת ניהול