הקמת אתר אינטרנט

על חשיבותו של תוכן שיווקי לאתר האינטרנט שלך

הקמתם כבר אתר אינטרנט לעסק? האתר נראה רציני, מעוצב כהלכה ובנוי היטב? אז מדוע בכל זאת מספר הכניסות אליו אינו משביע רצון? ייתכן שהתוכן השיווקי של האתר שלכם אינו אפקטיבי ולא מספיק אמין.
כמה מילים על חשיבותו של תוכן שיווקי בהקמת אתר ועל עקרונות הכתיבה של תוכן שיווקי מוצלח במאמר הבא.

 

עקרונות לכתיבת תוכן שיווקי מוצלח

 

הקמת אתר אינטרנט מחייבת כתיבתו של תוכן שיווקי יעיל, המתאים לקהל היעד של האתר.
תוכן שיווקי נועד לייצר גירוי ראשוני לאתר על מנת להגדיל את תנועת הגולשים הנכנסים אליו, מה שבתורו יוביל להגדלת מחזור המכירות ולמיקסום הרווחים. בעידן שבו הקמת אתר היא חלק בלתי נפרד מייסודו של כל עסק התחרות היא רבה, וכדי לא להישאר מאחור יש להשקיע כמה שיותר בהקמת אתר שיהיה איכותי ומסקרן, שייצור עניין  ושהתוכן שלו יהיה מקצועי. כתיבת תוכן שיווקי מהווה מרכיב חשוב בקידום אתרים והיא גם מאפשרת באמצעות טכניקות קידום שונות להעלות את דירוגו של האתר כך שיגיע למקומות הראשונים בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. כתיבת תוכן שיווקי משובח מחייבת קודם כל להכיר את התחום עליו כותבים. זה נשמע אולי ברור מאליו, אך בעולם הווירטואלי עדיין קיימים אתרים רבים שניכר כי התוכן השיווקי שמופיע בהם אינו רלוונטי, לא עדכני ועל כן אינו מסייע לגולשים. תוכן שיווקי כזה למעשה "תוקע מקל" בגלגליו של האתר, שלא מצליח להתרומם ולממש את המטרה לשמה הוקם. זאת ועוד, תוכן שיווקי טוב הוא כזה אשר משולבות בו מילות מפתח במינון הנכון ובחוכמה. הטמעת מילות מפתח בטקסט השיווקי נועדה למקד את האתר בשירות שהוא מציע או במוצר שהוא מוכר ולהגדיל את חשיפתו אל כמה שיותר גולשים. בחירת מילות המפתח צריכה להיעשות באופן נבון ובצפיפות אידיאלית בטקסט. מעבר לכך, כתיבה שיווקית טובה מבוססת  גם על עריכה נכונה של הטקסט ועל כתיבה ברמה גבוהה. שילוב נכון של כותרות בטקסט, חלוקה הולמת לפסקאות, פיסוק הצמוד לכללי הפיסוק המקובלים וכתיבה קולחת, נהירה ונטולת שגיאות- ללא כול אלה הטקסט השיווקי לא ייראה מכובד דיו, לא ייתפס כמקצועי ועל כן גם לא ייצור עניין רב מידי בקרב הגולשים.   

 

 

לא רק על הקמת אתר לבדו

 

הקמת אתר היא אם כן צעד הכרחי בהקמתו של עסק או משרד חדש, וקשה יהיה לו לעסק להתרומם בלעדיה, אך היא איננה מספיקה. על מנת שהאתר יממש את ייעודו על התוכן שבו להיות מקצועי וכתוב כהלכה. על כן, כדאי להעביר את שרביט הכתיבה אל איש מקצועי שהכתיבה "זורמת בעורקיו", שיש לו ניסיון בכתיבה בכלל ובכתיבה אינטרנטית בפרט, שמכיר את עקרונות הכתיבה השיווקית ושיודע כיצד להפוך את הטקסט למעניין ומסקרן עבור הגולשים.


Print

חזור

כניסה לדוא"ל

כניסה למערכת ניהול